<---pLaYaR.-.iDuP--->

<---pLaYaR.-.iDuP--->

Monday, June 27, 2011

...aku serba salah...

Aku x tahu apa harus kulakukan.. adakah perlu utk aku terus menyayangi beliau & memanjakan beliau seperti sebelum ni.. atau aku perlu melayannya seperti biasa.. aku pn x tahu.. aku x nafikan yg aku masih sayangkan beliau.. tp kdg2 bila teringatkan layanan yg beliau berikan pd aku sebelum ni, mmbuatkan aku terasa ingin melayannya sebagai seorang kawan jer buat masa ni, x lebih dr tu.. egokah aku???

Beliau menyatakan hasrat hati yg mnyayangi aku.. aku bleh nmpk dr perwatakannya yg semakin berubah.. tp aku perlukan masa utk ubati hati aku.. aku perlukan masa utk mengenali dirinya.. mana laaa tahu beliau berubah hanya utk seketika.. namun aku harapkan & berdoa beliau berubah ke arah kebaikan tu buat selama2nya.. amiiinnn...

Kalaulah aku menyatakan hasrat hati utk memiliki beliau, adakah beliau mampu utk berada di sisiku setiap masa? adakah beliau mampu utk menikahi aku dlm masa terdekat ni? terdekat tu x laaa dekat mana, mgkn 1 thn lbih jgk laaa.. abang aku dh bertunang kemarin (26/06/2011).. so abang aku tanya aku bila lagi.. aku cuma mampu jawab, calon yg btol2 x der lg, kwan2 ada laaa.. aku klu bleh, nk buat knduiri kawin sama2 ngan abg aku.. save bajet skit.. maklum laaa aku bknnya dr keluarga yg berada & mewah..

apa2 pn, TAHNIAH utk abang aku yg bertunang tu.. ;)

skrg aku x tahu nk buat cmna.. aku harap beliau bleh bg masa utk aku rilex dlu.. walau cmner pn, aku tetap akan layan dia sebaik mungkin.. sbb dlm hati aku, aku masih sayangkan dia, sama mcm dia sayangkan aku..

No comments:

Post a Comment