<---pLaYaR.-.iDuP--->

<---pLaYaR.-.iDuP--->

Saturday, April 23, 2011

My Best Friends...

Aku sayangkan semua kawan2 aku, tak kira laki atau pompuan.. tapi dlm ramai2 kawan aku seluruh Malaysia & 1 dunia ni, yg paling aku sayang off course laaa best friends aku.. bestf riends aku sememangnya aku akan ingat nama penuh diorang sekali ngan nama bapak & talamat diorang.. diorang adalah orang2 yg paling aku prcaya w/pun hakikatnya aku tak banyak citer ttg rahsia2 aku terutama rahsia hati aku kt diorang.. sbb mmg prangai aku jnis tak suka brcerita kt orang sangat tentang rahsia2 ni..
best friends aku kat bangi ni, Khairil Shamil bin Ahmad (orang kedah, aku panggil Shamil) & Mohd Bijairimi bin Ismail (orang kelantan, aku panggil Bija)..


...ni aku ngan Shamil masa kitorang konvoi ramai2 naik Bukit Ampang...


...ni aku ngan Bija masa kitorang konvoi ramai2 ke Aquaria Shah Alam...


Kalau kt kedah plak, best friends aku, Ahmad Shahrezza Putra bin Mohd Shukri (aku panggil Jaa), Mohd Akhmal bin Abdullah (aku panggil Pak Lah) & Tengku Aimanfaizal bin Tengku Abdullah (aku panggil Aiman)..


...ni aku ngan Pak Lah kt Sungai Tekala lps turun dari Bukit Broga...


...ni Jaa baru lps dapat ikan, mancing kt laut kt Kuala Kedah..


...ni Aiman kt kedai kek Mama (mak dia aku panggil mama) kt Pendang, Kedah...

Kalau kt terengganu dulu masa aku amik diploma kt UNISZA, classmate aku yg laki cuma 7 orang & pompuan 8 orang jer.. kami yg laki smua sangat close, mcm adik bradik dh.. Muhammad Khalis bin Abas, Mohd Zulhilmi bin Ismail, Mohd Nakhoie bin Ahmad Badawi, Ahmad Fahmie bin Othman, Muhammad Syazwan bin Mansor, Muhammad Roshidi bin Romli, Mohd Adnan bin Ishak..


...ni kitorang 7 beradik mandi2 picnic kt Lata Tembakah, Besut, Terengganu...


...ni kitorang 7 beradik tgh brsantai atas batu di tmpt yg sama...


...ni kitorang 7 beradik brgambar kenangan masa sem4 (-+ bulan September 2007)


...ni kitorang 7 beradik laki & 8 beradik pompuan, di tarikh yg sama...

Aku sayangkan korang semua.. aku terima kawan2 aku seadanya.. aku terima segala kelebihan, kekurangan & karenah best friends aku seadanya tanpa berbelah bagi.. sekian...

1 comment:

  1. nama dgn gambaq aku xdak pon...demmmm

    http://haisayangblog.wordpress.com/
    http://haisayang.com/

    ReplyDelete