<---pLaYaR.-.iDuP--->

<---pLaYaR.-.iDuP--->

Saturday, April 23, 2011

AKU TENSION.. AKU BENGANG.. AKU BOSAN..

Sesungguhnya aku amat tension, bengang dan bosan ngan karenah pompuan.. hidup mcm best jer kalau xder pompuan, x peningkan kepala ngan karenah diorang.. tp aku xnafikan klau xder pompuan dlm hidup seseorang lelaki, hidup tu mcm xder aper2 makna jer..
naper laaa aku bengang sgt ngan pompuan ek? nasib baik laaa mak aku pompuan, kalau tak, mgkin smua pompuan aku akan benci.. ops, aku tak sukakan istilah benci, tp kadang2 trppaksa jgk guna kalau xder istilah lain yg lebih sesuai..
tiba2 teringat kt ex aku yg 1st, 3rd & 5th.. diorg pn pmpuan, diorg kecewakan aku, diorg dpt jatuhkan airmata lelaki aku.. tp diorang dh mntak maaf kt aku & aku pn dh maafkan diorg.. tp dlm waktu ni, aku sgt rindukan diorg sbb diorg xpenah sakitkan hati aku spanjang berkawan & bercouple.. adakah skrg ni aku x prcaya pompuan sbb masih lagi diulit kesedihan brsama diorg dlu? aduhhh.. tension lagi...
xper, biar malam ni aku bawak diri lagi.. hidup ngan bestfriends aku yg laki lg best, tnpa wanita dlm hidup.. malam ni aku nk naik bukit broga, smua laki.. aku rasa keadaan tu akan best giler..
sekian.. aku nk mandi bagi sejukkan hati ni skit, pastu nk semayang, baca Quran & doa mtk dtenangkan hati.. jugak nk doa dianugerahkan wanita solehah dlm hidup, yg xkan kecewakan aku lagi ngan karenahnya.. amiiinnn..

No comments:

Post a Comment