<---pLaYaR.-.iDuP--->

<---pLaYaR.-.iDuP--->

Friday, April 08, 2011

Bagaikan Bersinar Semula..

Awal bln4 2011 ni, aku rasa seperti hatiku telah dicuri seseorang.. tiba2 terasa nk nyanyi lagu ni "Sendu Di Hatimu Rindu Di Jiwaku - Arrow".. aku terasa duniaku bersinar semula sejak sekian lama tertutup buat wanita utk digelar bakal isteri.. hatiku berbunga riang.. aku bahagia brsama beliau biarpun baru jer kenal.. terasa diriku dihargai & kasih sayangku disambut mesra.. adakah ini cinta? mngikut pengalamanku, aku akan katakan ya, tp adakah ianya hanya mainan smntara atau apa, itu aku perlukan kepastian & perlukan masa utk menganalisa..
tp yg masalahnya skrg, dsebabkan aku sntiasa teringatkan beliau, aku x dpt study lgsg.. aku nk start final exam 11/4 ni.. aduhhh... aku tahu ni masalah peribadi aku, xde & xboleh nk kaitakan atau salahkan sapa2, cma aku ingin mluahkan jer di blog aku sndiri.. aku harapkan beliau dpt jd sumber inspirasiku skrg & masa akan dtg...
aku sukakan dia, aku rindukan dia & aku sayangkan dia.. tp utk mengatakan "aku cintakan dia" aku belum mampu sbb aku x mahu beliau trlalu letakkan harapan pd aku.. tiba2 teringat kata2 mak, "jgn bg harapan pd prmpuan sbb prmpuan mudah trsentuh hatinya".. aku tkut x dpt bahagiakan beliau jer, sbb tu tkut nk bg harapan, tkut ianya jd harapan palsu..
apa2 pun, aku sukakan perasaan ini.. aku harap beliaulah jodohku w/pun beliau jauh lbih muda dr ku & dr 2 org adikku.. Ya Allah, bantulah aku, tenangkanlah hatiku.. berikanlah ketabahan padaku utk mengharungi hidup ini dlm keadaan sprt skrg ni..
Sendu Di Hatimu Rindu Di Jiwaku - Arrow

4 comments:

  1. aip...da de ea..:)..
    thniah..ye betul..jgn letakkn hrpn o bg hrpn pd wanita..sbb h dorg mudah sgt tersentuh...

    ReplyDelete
  2. aik? mana bibah dpt tahu blog playar ni? hahahaha

    ReplyDelete
  3. ahahha..org da lme letak kt link r...ahaha..tggu org tu je y meng update..:)

    ReplyDelete
  4. malas nk update blog.. dh lama tinggal dunia blog ni.. hahaha...

    ReplyDelete