<---pLaYaR.-.iDuP--->

<---pLaYaR.-.iDuP--->

Saturday, July 02, 2011

...aku rindukan kawan2 aku di Bangi...

Tajuk ni pun dh jelas ttg rasa hati aku kn? so x perlu laaa aku nk luahkan panjang lebar sgt entry ni..

Aku rindukan kawan2 aku di Bangi skrg ni sbb aku tgh ada masalah.. biasanya kalau aku ada masalah, aku akan bincang ngan kawan2 aku di Bangi sbb dioranglah antara kawan2 baik aku kt dunia ni.. aku akan mtk pendapat diorang w/pun x smua masalah aku citer kt diorang & x semua pndpt diorang tu aku trima..

Tp at least bila aku ada tmpt @ orang utk aku brcerita, akan ringan skit beban otak aku ni.. nasib baik laaa kawan2 aku di Bangi tu jnis penyimpan rahsia.. mcm penyimpan mohor besar raja-raja utk tngok anak bulan Ramadhan & Syawal tu laaa lebih kurang.. hehehehe...

Ni bkn brmakna aku hanya rindu kawan2 aku di Bangi tu smasa aku bermasalah.. aku sntiasa rindukan diorang cma akan LEBIH rindu bila aku dlm masalah.. nk citer dlm telefon, x best.. xper laaa, ada beberapa hari jer lagi aku kt Terengganu ni..

Bila nk tinggalkan trganu 15hb 7 ni, rasa berat laaa plak.. sbb aku dh dpt sesuaikan diri kt sini.. Ya Allah, kau cekalkanlah hati aku.. janganlah kau biarkan hatiku terumbang-ambing tidak dapat menerima Qada Qadar Mu.. kau kuatkanlah hatiku supaya sntiasa dapat menyedari ketentuan-Mu adalah yg terbaik.. amiiinnn...

No comments:

Post a Comment