<---pLaYaR.-.iDuP--->

<---pLaYaR.-.iDuP--->

Friday, May 06, 2011

pabila beliau tahu..

Aku tak tahu nak cakap apa, aku tak tahu nak jawab apa, aku tak tahu nak bagi alasan apa.. bila beliau tahu tentang blog ni & tentang isi kandungan blog ni.. aku sangat rasa bersalah pada beliau w/pun pada mulanya ada perasaan marah..
Tak mungkin aku terjebak dengan permainan CINTA lagi sekali.. aku sudah serik dengan semua tu.. tapi bila fikirkan tentang masa depan untuk berumahtangga ni, aku jadi sangat serabut.. aku salahkan diri aku jugak sbb ayat aku sangat membuatkan orang senang untuk berdamping dengan aku.. aku tak nak yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran.. tu bukan frasa yang sesuai utk aku ungkapan tentang diri aku.. sbb aku tak perlu membuat pilihan pun samada yg dikejar @ yg dikendong sbb kedua2nya bukan milik aku pun..
Aku tak nak sesiapa terasa dengan sikap aku.. tapi aku tak tahu mcmna nak hadapi situasi ni.. aku sangat buntu w/pun aku pernah menjadi seorang kaunselor.. aku blur.. aku nak cari jalan penyelesaian, bukan nak lari dari masalah.. tp buat masa skrg, aku sangat buntu.. perlukah aku solat istikharah untuk membuat keputusan yang terbaik? Ya Allah.. aku terasa sangat jauh dari Mu.. aku sangat banyak dosa pada Mu.. aku malu pada Mu Ya Allah..

No comments:

Post a Comment